PÓŁKOLONIE LETNIE
Dodane przez jard dnia Wrzesień 03 2018 10:59:24
Od 25 czerwca dla najmłodszych uczniów naszej szkoły odbyły się półkolonie letnie. W programie były warsztaty "Święto oblizywania"- wprowadzenie w świat lodów i lizaków, przygotowanie karmelu i mieszanki lodowej, zabawa przy formowaniu lizaków, frezowanie lodów, degustacja i uroczyste wręczenie dyplomów lodziarza i karmelkarza. Wtorek spędziliśmy w kreatywnej bawialni PARADISE KIDS. W środę ruszyliśmy do Bydgoszczy, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Mydła i historii Brudu. Wyruszyliśmy w podróż przez historię : kąpiel w średniowiecznej balii, pranie na tarze, wizyta w Kolonialce oraz łazience rodem z PRL. Wizytę zakończyliśmy warsztatami mydlanymi, gdzie każdy zaprojektował i wykonał swoje własne glicerynowe mydło, które pięknie zapakowane zabrał do domu. Czwartek spędziliśmy w Rogowie, w Zaurolandii. Zwiedzaliśmy tam ścieżkę z dinozaurami , w świat których przeniósł nas przewodnik. Na zajęciach plastycznych bawiliśmy się geologa. Piątek rozpoczęliśmy rejsem statkiem "Janek" po J. Pakoskim, a skończyliśmy w wodnym placu zabaw. Tak minął nam pierwszy tydzień wakacji. W drugim tygodniu były zaplanowane warsztaty "Mały Master Chef". Dzieci zostały wprowadzone w świat kuchni i przygotowywania potraw. Własnoręcznie wyrobiły ciasto na kruche ciasteczka, które później ozdobiły kolorowym lukrem. We wtorek znów ruszyliśmy na wycieczkę do gospodarstwa agroturystycznego w Jaksicach. Dzieci spędziły ten dzień na wielu atrakcjach i zakończyły go pieczeniem kiełbasek przy ognisku. Przed nami było jeszcze wyjście do kina, pizzerii, McDonald's. Zakończyliśmy półkolonie warsztatami malowania na tkaninie, gdzie zaprojektowaliśmy wzór na wakacyjnej koszulce. Dnia 6 lipca zakończyliśmy wakacje na półkoloniach i szczęśliwi i bogatsi w nową wiedzę wróciliśmy do domów.